mySafety

Reference

INGA GRÄNSER FÖR RIKTAD KOMMUNIKATION

"Det finns ingen begränsning till hur många olika meddelanden eller banners vi kan addera till kundens fakturor. Fördelen är att det görs direkt i fakturaflödet utan att avbryta processen."

- Pontus Klevebäck, CRM specialist , mySafety Försäkringar AB -


mySafety Försäkringar är en försäkringsförmedlare som erbjuder försäkringar och tjänster för ökad vardagssäkerhet, bland annat ID-skydd där företaget är ledande. För att kunna segmentera sina fakturautskick inledde företaget hösten 2014 ett samarbete med Posti Messaging.

 

Utmaning att nå olika kundsegment

MySafety hade ett behov av att skicka olika meddelanden bifogningar till olika kundsegment samtidigt de behöll smidigheten av fakturaflöded.

 

Lösning med Connect

Posti Messagings löser mySafetys behov med lösningen Connect. Genom att matcha kundlistor och olika kundsegment med olika meddelanden kan Connect se till att skicka rätt information till rätt typ av kund. Datat dras direkt från mySafetys CRM in till Posti Messaging Connect och ser lägger till rätt meddelande på rätt faktura, direkt i flödet.

Läs hela referensen (pdf)

Läs mer om Connect


mySafety mySafety Försäkringar AB startade 1999. Sedan 2007 ägs mySafety av Litorina och är idag ledande inom ID-skydd och vardagssäkerhet i Sverige, Norge och Finland. 

Fler frågor?

Vi svarar gärna!

KONTAKTA OSS