Posti Messaging Aktuellt

Insurance summit 2019

Posti Messanger var sponsor av Insurance Summit 2019 och pratade kring ”Hur skapar man en kundresa som får försäkringskunden att stanna?”
LÄS MER

Värdet av fakturan – mer än vad som ska betalas

  • Katarina Dahlbäck
  • 02.10.2019
  • faktura
Fakturan är en frekvent använd kommunikationskanal mellan leverantör och kund.  
LÄS MER

Posti Messaging Summit 2019

Kundupplevelser, user experience och digital konsumentkommunikation i focus på Posti Messaging Summit 2019!
LÄS MER

Framtiden för personlig kommunikation

Det finns en outnyttjad potential för kundkommunikation till ex. i utskick av fakturor.
LÄS MER

Årsta produktion

Miljontals färdigkuverterade och postnummersorterade brev och fakturor varje dygn.
LÄS MER

Tänk nytt om du vill nå millenials

För att förstå hur konsumenter mottar och uppfattar messagings har vi genomfört en undersökning.
LÄS MER

Energibolagens utmaning

Felfri leverans räcker inte för nöjdare kunder inom energibranschen.
LÄS MER

Messaging - kanal med outnyttjad potential

I vår digitaliserade värld har den personliga kontakten mellan kund och företag blivit sällsyntare. 
LÄS MER

Vår strategi för att uppfylla GDPR-kraven

  • Posti Messaging
  • 20.02.2019
  • gdpr
Posti Messaging förstår hur viktigt det är att GDPR-kraven uppfylls. 
LÄS MER

”Vinn uppmärksamhet med berättelse om företaget"

Framväxten av alla nya digitala kanaler har lett till ett helt nytt kommunikationslandskap.
LÄS MER